خانه ی امن

امکانات وب

از ساعت صفر بامداد اگه حساب کنیم روزم رو با پهن کردن رخت خواب و گوش کردن به پادکست گذروندم . یکیش در مورد کتاب خوانی و انتشار و اینا بود یکیش هم در مورد ارتباط سالم بود که خوابم برد و چیزی ازش عایدم نشد . تا هفت و نیم خوابیدم که صدای موبایل ویدا بار ها بیدارم کرد و من تا هشت و نیم خوابیدم اول میخواستم خوابم رو ادامه بدم ولی اراده به خرج دادم پاشدم آماده شدم صبحانه خوردم (کیک با چایی) بعدم رفتم باشگاه . اونجا تا ده ورزش دست و بازو بود بعد یکم شکم رفتمو یکم ورزش الکی بعد هوازی کار کردیم و یازده برگشتم خونه . ناهار فکر کنم شله داشتیم که یه سنگ توی دندون مهمون گیر کرد .بعد از ناهار هم به چند تا انتشارات زنگ زدم . نیماژ گفت تک جلد چاپ نمیکنه چشمه گفت تا پایان سال چیزی قبول نمیکنه و بدون بررسی چیزی چاپ نمیکنه . ققنوس گفت شعر چاپ نمیکنه فقط داستان تا پایان سال هم خبری نیست نشرنگاهم یادم نیست چی گفت ولی اون هم به نتیجه نرسید . فقط میمونه نشر متخصصان که اون هم بهش اعتماد ندارم . بعد تلفن کردن رفتم سرمو توی گوشیم فرو کردم زیاد درس نخوندم . حدودای ۴ رفتیم بازار به خودم گفتم امروز روزشه که ببینمش اما نبود . چیز خاصی نخریدیم فقط پرینت گرفتم با ماژیک ۵۴ تومن سه ورق قرص و یه روغن بادام هم ۴۴ تومن شد یعنی به همین راحتی ۱۰۰ تومن از پول هام پرید . اونوقت دیروز میخواستم چند جلد کتاب بخرم ۶۰ تومن گفتم پول ندارم . خداییش باید خرجمو بیارم پایین که کلاهم پس معرکه ست . توی این مدت که بازار بودیم کلاس نویسندگیم برگزار شد و من اسکرین ریکورد گذاشتم که از دستم نره . وقتی برگشتم خونه شام کوفته خوردم شانسم وسطش گردو بود . بعد از شام چاییمو با شیرینی خوردم اومدم فیلمی رو که ظبط کرده بودم دیدم . در مورد ثبت خانه ی امن...ادامه مطلب
ما را در سایت خانه ی امن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khouneshologh بازدید : 58 تاريخ : سه شنبه 6 دی 1401 ساعت: 23:57

تو آه منی اشتباه منی چگونه هنوز از تو میگویمتو همسفر نیمه راه منی چگونه هنوز از تو میگویمپناه منی تکیه گاه منی که زمزمه ات مانده در گوشمگناه منی بی گناه منی که بار غمت مانده بر دوشممرورگر شما از پخش کننده پشتیبانی نمیکندرز موزیک برچسبـهـ ـا : آهنگ جدید, دانلود آهنگ, علیرضا قربانی♥ نوشته شده در سه شنبه ششم دی ۱۴۰۱ ساعت 19:34 توسط ★♪♣♪♥ : خانه ی امن...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : khouneshologh بازدید : 44 تاريخ : سه شنبه 6 دی 1401 ساعت: 23:57

خرید اینترنتی نا مطمعن و غیر ایمن به همین غلطی میگن که من کردم :) اساسا بعیده که کتابا رو بیاره

نوشته شده در سه شنبه ششم دی ۱۴۰۱ ساعت 21:1 توسط ★♪♣♪♥ :

خانه ی امن...
ما را در سایت خانه ی امن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khouneshologh بازدید : 59 تاريخ : سه شنبه 6 دی 1401 ساعت: 23:57